Home / سفرنامه کیش

سفرنامه کیش

سفر نوروزی به کیش

دیدن سایتتون و خوندن سفرنامه هاتون من رو یاد سال ۹۲ انداخت. اون سال به همراه مادرم تصمیم گرفتیم به این جزیره زیبا بریم. از اونجایی که اصالتا اهل تبریزم و به هوای سرد خو گرفته بودم رفتن به یه جای گرم برام جالب بود. برادرم ساکن کیش بود و …

سفر کیش؛ سفر به مروارید خلیج فارس با ماشین شخصی

سلام. شاید ی کم دیر کرده باشم ولی امروز میخوام درمورد سفر کیش براتون بگم. تعطیلات نوروز سال ۹۴ بود که ما عازم سفر به کیش شدیم. اون موقع اکثر دوستام به این جزیره رفته بودن و برام کلی از تفریحاتش تعریف کرده بودن. خب منم که عاشق سفر، توی …

سفر به کیش در پاییز

همیشه درباره اینکه بهترین زمان سفر به کیش چه موقعی از سال هست کنجکاو بودم که طبق سرچی که کردم و سوالایی که از دوستام پرسیدم متوجه شدم که هوای کیش تو پاییز خیلی خوبه و اگه فرصتش پیش بیاد حتما باید رفت. بالاخره تو سال ۹۸ ایده سفر به …

سفرنامه من به کیش

وسطای بهمن بود و تهران به شدت سرد و برفی شده بود. من و همسرم تصمیم گرفتیم چند روز تعطیلی رو کیش بریم. اینجوری بود که سفرنامه من به کیش شروع شد و از برف و سرما به نیت کیش زیبا حرکت کردیم. ظهر پرواز داشتیم و مسیرمون یه چیزی …

خاطرات سفر به کیش در عید نوروز با خوشگذرانی به سبک تاریخی

هر زمان که خاطرات سفر به کیش دوستان طبیعت گرد را که با دوچرخه سواری در نوار ساحلی خلیج فارس رکاب می زنند را می خواندم، دلم برای چنین سفری پرمی کشید. با تمام وجود دلم می خواست جای آنها بودم اما خوب می دانستم که با شرایطی که دارم …

سفر به کیش با تور لحظه آخری

سفر به کیش ما بدون برنامه ریزی قبلی انجام شد چون یهویی یه تور لحظه آخری با قیمت مناسب دیدیم و تصمیم گرفتیم که بریم. ۲۱ تیر ۹۵ بود و هتل هم ۴ ستاره گراند با صبحانه بود و قیمتش هم ۳۹۵ تومن بود. از همین اول با وجود سفر …

سفر به کیش با هواپیما

تعطیلات تابستون بود که چند روزی وقت آزاد داشتم. می‌خواستم با خانواده سفر برم و این چند روز رو خوش بگذرونم. دوست داشتم سفر خارجی برم ولی وقتی نشستم حساب‌وکتاب کردم، متوجه شدم که برای سفر خارجی از نظر مالی هزینه‌ها خیلی بالا میره. به خاطر همین چشممو روی سفر …